Polscy przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Netgear, we współpracy z portalem Facebook przygotował nowe rozwiązanie
Router R6300v2 dysponuje opcją logowania się do sieci za pomocą Facebooka. To rozwiązanie dla branży gastronomicznej, hotelarskiej czy np. prywatnych gabinetów lekarskich, pozwalające w prosty sposób dotrzeć do nowych klientów.
Ten prosty, szybki i skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności danej marki na portalu społecznościowym ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. Klienci chcący uzyskać dostęp do sieci zostaną poproszeni o „zameldowanie” się w siedzibie firmy za pomocą Facebooka oraz polubienie fanpage’a danego usługodawcy. W zamian otrzymają darmowy dostęp do Wi-Fi. Aktywność fanów na profilu tj.: częste odwiedzanie strony, check-in w lokalu, komentowanie i lubienie postów powoduje nawiązanie z nimi przez dany podmiot stabilnej więzi, budowanie relacji firma – klienci oraz zwiększenie dotarcia do potencjalnych fanów. Docelowo, działanie to zwiększy popularność naszego butiku, restauracji czy kawiarni, bez konieczności inwestowania dodatkowych środków w reklamę.
Oprócz zwiększonego dotarcia do potencjalnych klientów właściciele firm otrzymują dodatkowy pakiet korzyści. Nie muszą martwić się o generowanie kolejnych haseł dostępu dla swoich klientów, co często bywa kłopotliwe i czasochłonne. Wystarczy odpowiednio skonfigurowany router, aby umożliwić swoim klientom szybki i łatwy dostęp do Internetu. Kolejną korzyścią wynikająca z tej usługi jest wyższe pozycjonowanie profilu firmy w wyszukiwarce. Efekty wdrożenia są widoczne już od momentu uruchomienia usługi, a wyrażają się one w przyroście fanów profilu firmy, czyli potencjalnych klientów.
Router NETGEAR R6300v2 obsługuje wszystkie urządzenia działające w standardzie 802.11.ac, zapewniając im 3 razy większą szybkość przesyłu danych. Dodatkowo, przyjazna aplikacja NETGEAR genie zapewni prostą konfigurację tej usługi.