Czy da się zaspokoić potrzeby pokolenia fast fashion, kreować najnowsze trendy i jednocześnie prezentować ofertę atrakcyjną pod względem cenowym? Globalnej marce NA-KD udało się osiągnąć te cele i jednocześnie podbić serca modowych influencerów na całym świecie.
Na czym polega sekret sklepu, który w lutym 2018 roku rozpoczął swą działalność w Polsce? NA-KD to szwedzka marka e-commerce, założona przez Jarno Vanhatapio w 2015 roku. Działalność marki jest od początku nastawiona na aktywną obecność w mediach społecznościowych. Ogromna popularność sklepu wynika w dużej mierze ze zrozumienia potrzeb i metod komunikacji młodego pokolenia miłośniczek modowych trendów. NA-KD kreuje globalne wzorce, odważnie prezentują swoją obecność m.in. na Instagramie, Snapchacie i Facebooku.
Sklep on-line to nie tylko ponad 170 znanych, światowych marek, ale i oryginalne produkty własne, czyli kolekcje NA-KD Trend, NA-KD Boho i NA-KD Party. NA-KD otwiera się szczególnie na młodych influencerów modowych, zapraszając ich do tworzenia wspólnych, autorskich kolekcji.
Projekty, stworzone wspólnie z popularnymi, modowymi blogerkami – m.in. Linn Ahlborg czy Kristin Sundberg – okazały się ogromnym sukcesem. Odzież od NA-KD zrobi każdą stylizację wyjątkową. Oferta jest bardzo szeroka, bo NA-KD współpracuje najlepszymi projektantami, którzy tworzą bogata paleta kolorystyczna oraz modne fasony.
Sekret skutecznej komunikacji NA-KD? Doskonałe wyczucie światowych trendów i precyzyjne docieranie do określonej grupy konsumentek. Niezwykle istotne jest też zaufanie klientów do marki.
NA-KD, podążając za wciąż zmieniającymi się potrzebami Millenialsów, skutecznie kreuje model współczesnych It-girls. Mowa o odważnych i świadomych siebie dziewczynach, która potrafią bawić się najnowszymi trendami modowymi i wplatać je w codzienne, casualowe stylizacje.
Czy i Ty jesteś jedną z nich?