Barbara Palvin kusi z INTIMISSIMI!

Polub nas na Facebooku

Marka Intimissimi ruszyła z następną kampanią reklamową. Trwać ona miała od 6 do 19 maja.

680f114931dddfba807f3bf46858ef92

Twarzą filmów promocyjnych jest międzynarodowa supermodelka, Barbara Pavlin, która poszukuje idealnego rozmiaru biustonosza. Unikalną cechą produktu jest nowa numeracja bielizny.

Jedną z tajemnic sukcesu marki Intimissimi jest umiejętność tworzenia kolekcji, które odzwierciedlają prawdziwą naturę każdej kobiety. To przede wszystkim dzięki bogatej ofercie, w której można znaleźć 14 różnych modeli staników oraz aż 15 kombinacji rozmiarów miseczek, marka odnosi prawdziwy sukces.

Głównym założeniem nowej kolekcji prezentowanej przez Barbarę Palvin jest to, aby zapewnić kobietom o wiele więcej, niż tylko „zwykły rozmiar”. Intimissimi chce im podarować unikatowy, osobisty i perfekcyjnie dopasowany – „ICH rozmiar”

Spot telewizyjny wyreżyserowany przez Matthiasa Zentnera utrzymany jest w eleganckim, kontrastującym zestawieniu czerni i bieli. Barbara Palvin wśród hotelowych pokoi ponumerowanych 75C, 80A, 80B, etc., poszukuje swojego idealnego… rozmiaru biustonosza.