Zwyciężczyni trzeciej edycji programu Top Model, czyli Zuzanna Kołodziejczyk do tej pory nie mogła pochwalić się zbyt udanymi sesjami, a jak jest tym razem, czy nadal pasuje do niej przydomek ‚modelki jednej miny’?
Polska marka MISBHV – Youth Collection postanowiła dać Zuzie szansę i zaprosić ją do współpracy przy najnowszej kampanii wizerunkowej, w której to Kołodziejczyk zagrała pierwsze skrzypce!
Nonszalancka marka, która zasłynęła dzięki kultowej już bluzie Team Paris tym razem postawiła na elegancką czerń w sportowym wydaniu. Flirt bawełny ze skórą idealnie skrojony w sportowe koszule, stroje kąpielowy, a nawet i kuse spodenki – bardzo drapieżna i niepokorna kolekcja dla kobiet podążających własnymi ścieżkami.
A jak wypadła Zuza? Otóż na fotografiach ujrzymy znaną, starą mimikę twarzy Kołodziejczyk, ale i coś nowego jeszcze nie do końca odkrytego w czym może tkwić potencjał przyszłej, światowej modelki…