Amerykańska marka Betty Beauty, oferująca kosmetyki do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji okolic bikini, jest już dostępna w Polsce. Wyłącznym dystrybutorem została firma Oxford Str.
Betty Beauty przełamuje dotychczasowe standardy i pokazuje, że dbałość o wygląd okolic intymnych nie powinna nikogo dziwić. Potwierdza to fakt, że przez cztery lata obecności na rynku, marka pozyskała 250 tys. zadowolonych klientów na całym świecie, a 95 % użytkowniczek poleca ją swoim znajomym.
Po pierwsze: Wyraz temperamentu i osobowości!
– Wśród produktów Betty Beauty znaleźć można dwie linie farb do koloryzacji włosów w okolicach intymnych. Pierwsza z nich jest bardziej stonowana i pozwala zostać blondynką, brunetką i szatynką również „tam na dole”. Druga natomiast przeznaczona jest dla osób mających ochotę na odrobinę szaleństwa i zabawy przy eksperymentowaniu z różem, błękitem, czerwienią, zielenią, pomarańczą czy lila. – mówi Kamila Skalska, właścicielka firmy Oxford Str, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów Betty Beauty w Polsce.
– Bardzo popularne stają się również szablony, nadające fryzurze intymnej określony kształt m.in. serca, błyskawicy, gwiazdki lub ust, a także krem do depilacji miejsc intymnych, nad którego formułą przez kilka lat pracowali specjaliści w dziedzinie chemii, biologii i ginekologii. – dodaje Kamila Skalska
Po drugie: W domu i w salonie!
O wygląd fryzury w okolicach intymnych można zadbać w domu, albo w gabinecie kosmetycznym lub fryzjerskim. Takie usługi proponuje między innymi Wax Studio z Gdańska.
─ Moje klientki już od pewnego czasu dopytywały o takie usługi, jednak duże zainteresowanie produktami Betty Beauty przekroczyło moje przewidywania. – mówi Joanna Sumczyńska, właścicielka salonu.
I po trzecie: Nie tylko dla kobiet!
Czteroletnia historia na amerykańskim rynku pokazała, że większość klientów Betty Beauty to kobiety pomiędzy 29 a 54 rokiem życia. Po produkty te coraz częściej sięgają i mężczyźni, stanowiąc 14 % wszystkich klientów firmy. W Stanach Zjednoczonych fryzury intymne robią furorę, zwłaszcza w show biznesie. Produktów Betty Beauty używają m.in. Samantha Jones w serialu „Seks w wielkim mieście”, muzycy P. Diddy, Jack Black czy aktor Ben Stiller.
Więcej informacji na stronie internetowej:
info.: Serwis Prasowy
foto. Betty Beauty