Jeśli posiadasz własny sklep internetowy, wiesz doskonale, jak wiele ruchu mogą dostarczyć porównywarki cen. Być może jednak myśląc o skorzystaniu z takich, nie uwzględniłeś… wyszukiwarki. Reklamy przedstawiające zdjęcia produktów i ich ceny same w sobie są częścią platformy Google Ads, jednak dzięki systemowi Bigshopper możesz korzystać z niego w dużo niższej cenie.
Dlaczego warto korzystać z Bigshopper?
Choć standardowa kampania Google Shopping już sama w sobie jest bardzo korzystna i potrafi przynieść wiele wartościowego (i co najważniejsze także konwertującego) ruchu, cały czas wiąże się z koniecznością poniesienia pewnych wydatków na promocję. Jednak korzystając z mechanizmu Google CSS (skrót od Comparison Shopping Services) można zaoszczędzić aż 20 procent budżetu.
Jedna piąta kosztów to wartość ta jest nie do zbagatelizowania – szczególnie w przypadku promocji o naprawdę dużych zasięgach, ale też tych mniejszych, za to wiążących się z produktami charakteryzującymi się bardzo niskimi marżami.
Tu pozostaje wrócić do postawionego wcześniej pytania: dlaczego właśnie Bigshopper? Otóż porównywarka ta ma status Premium CSS Partner, a korzystające z niej sklepy internetowe zyskują coś znacznie więcej, aniżeli tylko tańszą reklamę.
Bigshopper to coś więcej niż tylko Google CSS
Przede wszystkim Bigshopper pozwala na bardzo prosty i szybki start kampanii promocyjnej. Samo podłączenie się do tej porównywarki cen trwa zaledwie kilka minut. Gdy już zostanie wykonane, pozostaje jeszcze poczekać około 24 godzin i… można się cieszyć efektywną promocją swoich produktów w największej wyszukiwarce świata, czyli w Google.
Co dla wielu nietechnicznych właścicieli sklepów internetowych może być niezwykle istotne – pracownicy Bigshoppera w razie potrzeby udzielają bezpłatnego wsparcia technicznego. Inaczej mówiąc, jeśli coś będzie nie tak z feedem produktowym lub proces integracji okaże się problematyczny, zawsze możesz poprosić ich o pomoc.
Google CSS, ale i niezależna porównywarka
Bigshopper to nie tylko platforma pozwalająca na tańsze korzystanie z Google Shopping. To również zupełnie niezależna strona sprzedażowa, działająca podobnie jak klasyczne porównywarki cen. Podobnie, ale nie identycznie. O ile za kliknięcia w wyszukiwarce trzeba płacić, to już ruch pozyskany bezpośrednio ze stron BigShoppera jest darmowy – a to zdecydowanie stanowi wartość dodaną.
Wspomnijmy przy tym i o tym, że Bigshopper działa już dość długo, bo aż od roku 2007. Mówi to nie tylko o doświadczeniu serwisu, ale i o jego stabilności na rynku. A ponieważ ma zasięg międzynarodowy i pozwala uruchomić kampanie na całym świecie, możliwości stojące przed Twoim biznesem są naprawdę ogromne.
Dodajmy jeszcze, że oszczędności wynikające z korzystania z Bigshoppera zaczynają się od razu, a jednocześnie w razie jakichkolwiek wątpliwości, nie jest się związanym długoterminowymi umowami – ewentualne wypowiedzenie to zaledwie miesiąc. Rozwiejmy jednak wątpliwości, raczej nie będzie ono konieczne, skoro zyski są po prostu widoczne gołym okiem 🙂
Artykuł sponsorowany