Stoją przed nią poważne wyzwania. Fotografia odzieży ma za zadanie: wspierać sprzedaż w sklepach internetowych, budować profesjonalny wizerunek, wzmacniać zaufanie i tworzyć pozytywne odczucia wobec marki. Ale jaki rodzaj zdjęć wybrać dla swojej firmy działającej w internecie? Warto zainspirować się najlepszymi – czyli podejrzeć, jakie fotografie są chętnie stosowane przez rozpoznawalne marki odzieżowe.
Rodzaje zdjęć odzieży: konsekwencja czy kontrolowany chaos
Duże marki odzieżowe, którym zależy na zwiększaniu zasięgu, a także mniejsze działalności mające plan podbijania konwersji wiedzą, że niełatwo dziś zdobyć zainteresowanie odbiorcy. Nowi klienci mogą podejmować określone działania w ciągu kilku sekund, pod wpływem na przykład silnych emocji, lub decydować się na zakup po kilku dniach przemyśleń. Aby móc skutecznie dotrzeć do osób działających impulsywnie i rozważnie, najlepiej skorzystać z siły tkwiącej w fotografii odzieży, wybierając dla swojego sklepu profesjonalne zdjęcia.
Jakie rodzaje fotografii są chętnie stosowane przez rozpoznawalne marki odzieżowe?
Na tej liście pierwsze miejsce zajmują tzw. zdjęcia na wieszakach, a więc prezentujące ubrania na neutralnym lub specjalnie dobranym tle, z możliwością przybliżenia i obejrzenia ich szczegółów.
Kolejnym popularnym rodzajem są zdjęcia na manekinach, które dodatkowo odwzorowują sposób układania się elementu garderoby na sylwetce.
Chcąc wzbudzić większe zaufanie u odbiorców, marki decydują się również na zdjęcia z udziałem modelek. Tutaj oprócz możliwości podejrzenia detali klient zyskuje szansę na sprawdzenie, jak ubranie prezentuje się w pozycji statycznej i w ruchu, a także jak komponuje się z konkretnym typem urody.
Znane marki decydują się albo na dwa-trzy rodzaje zdjęć i konsekwentnie realizują ten cel, albo pozwalają sobie na znacznie większą swobodę w doborze fotografii. Kiedy postawić na konsekwentny dobór zdjęć, a kiedy na kontrolowany chaos? Aby zachować autentyczność i potęgować zaufanie odbiorców, trzeba podjąć decyzję zgodnie ze strategią i wizerunkiem, a także sprawdzić, jakie rozwiązanie jest lepiej przyjmowane przez odbiorców.
Łącząc własne cele z poznawaniem potrzeb i wrażliwości klientów, udaje się umocnić swoją pozycję i zwiększyć świadomość marki.
Więcej na ten temat na: https://fp360.pl/fotografia-odziezy-przyklady-ze-sklepow-internetowych/
Czy inwestycja w profesjonalną sesję zawsze się opłaca?
Zdjęcia stosowane w sklepach internetowych pomagają w tworzeniu interesującej i spójnej komunikacji wizualnej, a to jeden z pierwszych kroków na drodze do zbudowania większej świadomości marki. Niezależnie od wielkości i zasięgu firmy warto zatem potraktować sesję zdjęciową jako ważny element rozwoju i wzmacniania wartości biznesu, czyli zainwestować w profesjonalną usługę.
Szukając wsparcia w tym zakresie i fotografa produktowego, który potrafi połączyć cele biznesowe marki z potrzebami jej odbiorców, możesz odwiedzić studio fotograficzne fp360.pl z Poznania. Od 2012 roku wykonuje profesjonalne zdjęcia dla firm odzieżowych i nie tylko. Obejrzyj portfolio, zapoznaj się z opiniami o studiu i przygotuj na szybki zwrot z inwestycji w wysokiej jakości, atrakcyjne zdjęcia swoich produktów.
Artykuł sponsorowany