Październik jest międzynarodowym miesiącem Walki z Rakiem Piersi . Z tej właśnie inicjatywy już po raz drugi powstała płyta specjalna „PiN in PINK2 – Radio PIN i Maciej Ulewicz prezentują .” W projekt zaangażowała się stacja Radio PIN, która wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi, prowadzoną przez polski oddział firmy Estée Lauder Companies, firmy, która od 20 lat zaangażowana jest w profilaktykę , badania i poszukiwanie leku na raka piersi.
Z każdego sprzedanego egzemplarza niniejszej płyty połowa zysku wesprze badania nad lekiem na raka piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Firma Estée Lauder Companies jest zaangażowana w poszukiwanie leku na raka piersi. Razem z milionami osób na całym świecie rozpowszechniamy ważny komunikat dotyczący zdrowia piersi oraz informacje, że wczesne wykrycie ratuje życie. Częścią tych wysiłków jest wspieranie Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF), należnej organizacji typu „non-for-profit”, która finansuje innowacyjne badania kliniczne i translacyjne na całym świecie.
W tym roku mija 20. rocznica rozpoczęcia globalnej Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Jej hasło przewodnie w 2012 r. brzmi: Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą. Tegoroczne zdecydowane, dodające sił przesłanie podkreśla 20 lat działalności naszej firmy na rzecz walki z rakiem piersi prowadzonej poprzez edukację i badania medyczne, a także stanowi okazję do uhonorowania dokonań inicjatorki Kampanii i współtwórczyni Różowej Wstążki, Pani Evelyn H. Lauder.
Ważnym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest globalna Inicjatywa Iluminacji, dzięki której od 13 lat co roku w październiku, podświetlamy różowym światłem ponad 200 obiektów na całym świecie.
Wysokie Obcasy
foto. Serwis Prasowy