Data 30 września 2018 przejdzie z pewnością do historii mody. A to za sprawą wyjątkowego pokazu Le Défilé L’Oréal Paris na Sekwanie, który mogło obejrzeć jednocześnie aż 200 000 widzów. To spektakularne wydarzenie łączące świat mody i makijażu było transmitowane na żywo w 30 krajach prosto z serca francuskiej stolicy, wszystko dzięki oficjalnemu partnerowi paryskiego tygodnia mody – L’Oréal Paris!
Dwa razy do roku w kierunku Paris Fashion Week zwrócone są oczy wszystkich wielbicieli mody i hot trendów. W tym roku jednak Paryski Tydzień Mody zaskoczył jeszcze bardziej! Marka L’Oréal Paris, będąca numerem jeden w świecie kosmetyków, stworzyła ogólnodostępny pokaz Le Défilé na Sekwanie. Za wizerunek modelek odpowiadali międzynarodowi eksperci L’Oréal Paris – Val Garland – globalna Makeup Artist i Stéphane Lancien – globalny stylista fryzur. Wspólnie zaprezentowali oni 70 beauty looków, które będą hitem nadchodzącego sezonu. W trakcie przygotowań wykorzystano aż 9 545 produktów do makijażu i włosów!
Spektakularny 60-metrowy wybieg stanowił brzeg rzeki. Dzięki temu cała zgromadzona publiczność mogła zasiąść w pierwszym rzędzie. Relacja online na żywo z tego wydarzenia była transmitowana w 30 krajach. W wydarzeniu udział wzięło 12 domów mody. Nowe kolekcje zaprezentowały zarówno wschodzące talenty, jak i marki o międzynarodowej sławie, takie jak: Elie Saab, Isabel Marant, Balmain, Jacquemus, Poiret, Atlein i inni. Wszyscy projektanci przedstawili swoją interpretację La Parisienne.