Sezon AW’14 zapowiada nową kartę w historii MOHITO. W najbliższych miesiącach marka niejednokrotnie zaskoczy swoje Klientki, prezentując im szereg kolekcji specjalnych, w tym długo wyczekiwaną kolejną odsłonę Exclusive Collection. Zanim to jednak nastąpi w sieci pojawi się pierwsza odsłona najnowszego lookbooka promująca kolekcję Jesień 2014. Jej autorem jest sam Marcin Tyszka.
Nowoczesne cięcia, oversize’owe, ale wciąż bardzo kobiece formy oraz pełna kontrastowych połączeń paleta kolorystyczna to najważniejsze wyznaczniki kolekcji MOHITO na sezonu Jesień 2014. Wśród projektów prym wiodą rozkloszowane sukienki o parasolkowatej formie, długość midi, ozdobione falbanami spódnice w kształcie „rybki” oraz obcisłe mini podkreślające naturalne proporcje kobiecej sylwetki. Klientki Mohito mogą zestawiać je z żakietami o zaokrąglonych ramionach, ramoneskami w glam rockowym klimacie oraz trendowymi dodatkami: pomarańczowymi szpilkami, holograficznymi torebkami oraz złotą biżuterią.
Autorem najnowszej sesji MOHITO jest Marcin Tyszka, z którym marka współpracowała także przy okazji tworzenia głównej sesji kampanijnej. W obu produkcjach za stronę kreatywną odpowiadał W P Onak. Oficjalna premiera kampanii MOHITO AW’14 nastąpi już na przełomie lipca i sierpnia.
Większa część kolekcji jest dostępna w sprzedaży od połowy lipca, a jej kolejne partie będą wprowadzane do salonów sukcesywnie przez cały czas trwania sezonu.