Czy ktoś jeszcze nie słyszał o bestsellerze „Pięćdziesiąt twarzy Greya”? Jeśli odpowiedź brzmi „co to takiego?”, radzę szybko nadrobić książkowe zaległości. Słynna seria autorki E.L. James ponoć odmieniła życie seksualne milionów kobiet na całym świecie. To swego rodzaju erotyczna trylogia dla znudzonych monotonią swojego życia seksualnego żon i matek. Opowiada historię przystojnego i bogatego Greya oraz jego nietypowych upodobań. Ostre, bezpośrednie opisy sprawiły, że świat oszalał na punkcie tej książki. Niedługo w kinach pojawi się film na jej podstawie. Powstało nawet wino o takiej nazwie.
A teraz coś zupełnie nowego, niesamowitego jak sam Grey i Ana… sieciówka KappAhl we współpracy z autorką trylogii stworzyła fascynującą kolekcję damskiej bielizny.
„Zawsze szukamy nowych sposobów, aby przyciągnąć klientów. Dla firmy KappAhl jest to pierwsza tego typu współpraca. Mamy okazję, aby zaoferować klientom odrobinę luksusu i frywolności w ich codziennym życiu. Efekt końcowy jest lepszy, niż moglibyśmy przypuszczać, i bardzo cieszymy się, że E.L. James zaangażowała się w projekt z dużym entuzjazmem. Bardzo chcemy poznać opinie naszych klientów”, powiedziała Carina Ladow, wiceprezes ds. oferty i projektu, KappAhl.
Seksowne biustonosze, figi, peniuary, a także pończochy samonośne i pikantne dodatki (maska, naszyjnik z kluczem oraz srebrno-szary krawat) – przyznać trzeba, rozbudza wyobraźnię. Kobieta ubrana w tę bieliznę ma czuć się wyjątkowo, elegancko ale przede wszystkim wygodnie. Nie jest zaskoczeniem, że bielizna stworzona została w różnych odcieniach szarości, z czerwonymi i czarnymi dodatkami. Bogata selekcja materiałów i stylów, sprawiają, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. Nie ważne jaki rozmiar nosimy, z pewnością będziemy pięknie wyglądać.
Koniecznie zobaczcie film promujący premierę kolekcji!
„Udział w procesie tworzenia kolekcji – od pierwszych szkiców przez projektowanie aż do jej ukończenia – był niezwykle ekscytującym i interesującym przeżyciem. Byłam mocno zaangażowana w każdy etap prac, a moje spostrzeżenia i sugestie są wyraźnie widoczne, gdy spojrzeć na efekt końcowy”, stwierdziła E.L. James.
Tego typu kooperacje już wcześniej pojawiały się w KappAhlu. Inspirowane dekadami mody albo filmami, powstały wtedy „Vintage Stories”. Również H&M może poszczycić się podobną współpracą, kiedy to na topie był film „Dziewczyna z tatuażem” – na rynek wyszła wtedy bardzo udana linia. Czy tak będzie i teraz? Kolekcja pojawiła się w sklepach 6 listopada 2013 roku. Chcesz zaskoczyć swojego faceta? A może chcesz sprawić sobie prezent i poczuć się wyjątkowo seksownie sama ze sobą? Wszystkie kobiety które chciałyby dodać szczyptę erotyzmu do swojej sypialni – zachęcamy chociaż do przymierzenia!
Artykuł sponsorowany