- Tylko podczas Sephora Trend Report odkryjesz trendy lansowane przez najbardziej trendsetterskie marki kosmetyczne oraz poznasz absolutne „must have” tego sezonu w modzie
Wszystkich tych, którzy wcześniej niż inni chcą poznać najgorętsze światowe trendy w makijażu, zapachach i pielęgnacji obowiązujące w sezonie wiosna-lato 2013 oraz najnowsze kolekcje kosmetyków wiodących światowych marek, nie może zabraknąć na imprezie Sephora Trend Report, która odbędzie się 16 i 17 marca w perfumerii Sephora w centrum handlowym Arkadia. Dwa razy do roku Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH skupiającego najbardziej luksusowe marki, podczas imprezy Sephora Trend Report jako pierwsza prezentuje najgorętsze światowe trendy i nowości kosmetyczne. Podobnie będzie w tym roku.
Podczas dwudniowej imprezy Sephora Trend Report dowiesz się jakie trendy obowiązują obecnie w świecie mody i makijażu oraz jakie produkty powinny znaleźć się w kosmetyczce każdej fanki najnowszych trendów. Najgorętsze światowe trendy zaprezentują: Sara Biria, główna makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA, Agnieszka Ścibior, redaktor naczelna magazynu Viva! Moda, Louis Emile Lebielle, makijażysta marki Givenchy oraz Maciej Słomkowski, makijażysta marki Dior.
Wiodące trendy odsłania Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska
Wiosną i latem w makijażu każdy znajdzie coś dla siebie. Wielbicielki subtelnego makijażu ucieszy informacja, że make-up nude jest nadal w modzie – jednak w nachodzącym sezonie nabierze on bardziej świetlistego wyrazu. Pozostałe gorące kierunki w makijażu są dla trochę bardziej odważnych, gdyż bazują na soczystych kolorach i graficznych kreskach.
Ponadczasowy nude
„W sezonie wiosna-lato makijaż nude nie dał się zdetronizować – królował na wybiegach Balmain, Alberta Ferretti, Valentino, Ralph Lauren oraz wielu innych wiodących projektantów. Najmodniejszy obecnie nude jest świetlisty, świeży oraz delikatny. Na oczach dominuje pastelowy róż, ecru oraz fioletowy beż, który pogłębia spojrzenie – a wszystko to pięknie rozcieniowane. Na policzki nakładamy odrobinę różu, a na usta cielistą pomadkę. Makijaż należy wykończyć rozświetlaczem, który aplikujemy na szczytach kości policzkowych, skroniach, środku nosa, czole oraz brodzie” – prezentuje Sergiusz Osmański.
Smoky eye
„Kolejny klasyczny look, w najmodniejszym obecnie wcieleniu, pochodzi wprost z pokazów Dsquared2, Versace i Gucci. To ponadczasowy smoky eye, tym razem w mrocznych połączeniach brązów i czerni. Wymaga on perfekcyjnego wycieniowania oraz mocniej zaakcentowanej linii brwi. Aby dodatkowo wymodelować oko, można przykleić sztuczne rzęsy. Usta pozostawiamy w naturalnym kolorze lub malujemy je szminką w odcieniu czerwieni. Rozświetlacz i bronzer powinny pięknie grać światłocieniem na naszych policzkach” – doradza Sergiusz Osmański.
Kolorowa kreska
„Kolor będzie niezwykle modny w nadchodzącym sezonie. W makijażu będzie królować odważna kreska na powiece w soczystych nasyconych barwach. Żółte, pomarańczowe, błękitne oraz zielone kreski zachwycały w makijażach na pokazach Kenzo, Michael Kors oraz Versus. Moim zdaniem hitem tego sezonu jest intensywnie żółta kreska. Obrysowujemy nią całe oko, pozostawiając tylko małą przerwę na środku dolnych rzęs, które mocno tuszujemy, aby nadać spojrzeniu jeszcze większej wyrazistości. Na policzki nakładamy róż w kolorze morelowym, a usta malujemy szminką w kolorze koralowej czerwieni i dodatkowo wykańczamy sorbetowym błyszczykiem, by osiągnąć efekt 3D. Zachwycający efekt gwarantowany!” – wyjaśnia Sergiusz Osmański.
Filmiki pokazujące szczegółowo jak wykonać najmodniejsze w tym sezonie makijaże można obejrzeć na profesjonalnym videoblogu, dostępnym pod adresem: http://blogmakijaz.pl, prowadzonym przez najlepsze wizażystki Sephora.
Niezbędnik makijażowy
Spośród wiosennych nowości makijażowych Sephora wybrała najbardziej innowacyjne i zaskakujące produkty. W nadchodzącym sezonie każda wielbicielka trendów nie obędzie się bez jedynego w swoim rodzaju różu w sztyfcie marki Sephora, który idealnie dostosowuje się do pH skóry tworząc rozkoszny rumieniec. Zestaw obowiązkowy powinien też zawierać rozświetlacz w sztyfcie do ust i policzków Benefit Fine One One oraz zestaw do niesamowitego welurowego manicure marki Ciaté. Warto zaopatrzyć się również w perfumowany lakier do paznokci marki Sephora wraz z opalizującym top coatem dającym efekt klejnotu oraz błyszczące kredki do ust Sephora, które łączą błyszczyk z balsamem.
Pielęgnacja
Jak zawsze na wiosnę modny jest piękny wygląd! Trendem w pielęgnacji są produkty o wszechstronnym działaniu, czyli kremy, które jednocześnie nawilżają, wygładzają, odświeżają, regenerują i wyrównują koloryt skóry, oraz pielęgnacja w nurcie eko, czyli kosmetyki zawierające naturalne aktywne składniki zapewniające maksymalną ochronę przeciwstarzeniową. Absolutnym hitem i jednym z najbardziej innowacyjnych kosmetyków tego sezonu jest serum StriVectin Intensywna Pielęgnacja na Noc z Retinolem oraz intensywnie nawilżająco-odmładzająca maseczka Rexaline Hydra-Shock z silnie skoncentrowanym kwasem hialuronowym gwarantująca świeżość i blask. Specjalnie z myślą o wiośnie uwielbiana przez gwiazdy, m.in. Madonnę, marka doktorska dr. brandt® stworzyła serum na noc Glow Overnight Resurfacing Serum zawierające aktywny retinol stymulujący odnowę komórek oraz produkcję kolagenu, a marka Algenist serię kosmetyków Multi-Perfecting zawierających kwas alguronowy – to zaawansowana technologia w służbie promiennego wyglądu.
Zapachy
W świecie perfum tej wiosny królują nowości, a wśród nich świeże, lekkie i soczyste kompozycje o nutach owocowych i kwiatowych. Wielkim hitem jest nowa odsłona zapachu prowokującej, kultowej marki Jimmy Choo. Jest to zapach dla niesfornej, lubiącej przełamywać konwencje kobiety, stworzony na bazie białych kwiatów z nutami różowego pieprzu, mandarynki i truskawki. Jimmy Choo Flash został zamknięty w wyjątkowym flakonie, który igra ze światłem imitując blask flesza. Wśród perfum męskich absolutnym „must have” jest Acqua Essenziale Salvatore Ferragamo – wyrafinowane połączenie orzeźwiających akordów z najcenniejszymi śródziemnomorskimi nutami aromatyczno-drzewnymi, oraz elegancki i wyrafinowany Loewe Solo Platinum, czyli kolejna propozycja luksusowej hiszpańskiej marki, w której harmonijnie połączono innowacyjne nuty skóry i czarnej herbaty ze świeżością lawendy.
Więcej na temat trendów
Aby dowiedzieć się jeszcze więcej na temat obowiązujących trendów oraz najnowszych kolekcji kosmetyków wiodących światowych marek, koniecznie odwiedź profil Sephora Polska na portalu Facebook oraz weź udział w konkursie Trend Lovers dla miłośników trendów z mnóstwem wyjątkowych nagród np. sukienką marki La Mania, torebką Diane von Furstenberg, czy portfelem Jimmy Choo. Zajrzyj też do najbliższej perfumerii Sephora i zapoznaj się z Trend Book, czyli kompendium wiedzy na temat wiosennych i letnich hitów w kosmetyce oraz modzie.