Zapraszamy na pierwszą edycję ekskluzywnego projektu Work-Life Balance wokół obszarów POTENCJAŁ-KOMUNIKACJA-ZYSK, 21-22 oraz 28-29.XI.2015 r na AFiB Vistula.
Tylko 40 dostępnych miejsc!
Akademia Kobiet Sukcesu opracowała projekt dedykowany kobietom, które pragną równowagi w swoim życiu. Chcą realizować się zawodowo, dobrze zarabiać, dbając jednocześnie o życie osobiste i przestrzeń na własny rozwój.
Jeśli jesteś kobietą, która chce pracować mniej ale efektywniej – harmonijnie łączyć cele zawodowe z życiem osobistym i rozwojem. Akademia Kobiet Sukcesu wraz z Akademią Finansów i Biznesu Vistula zapraszają do udziału w innowacyjnym projekcie: „Wyższa Szkoła Sukcesu”.
Razem z 14 wybranymi trenerami – najlepszymi na rynku ekspertami w swoich dziedzinach – udowodnimy Ci, ze sukces w wersji SMART jest możliwy – gdy działasz w stanie flow, jesteś świadoma swojego potencjału, umiesz go odpowiednio komunikować na zewnątrz i przekuwać w konkretny zysk finansowy. Naucz się właściwie zarządzać swoim kapitałem osobistym i skutecznie go pomnażać! Zyskaj CZAS, WOLNOŚĆ FINANSOWĄ, SATYSFAKCJĘ i SPEŁNIENIE, a do tego potrzebujesz:
– eksperckiej wiedzy
– praktycznych narzędzi
– samoświadomości własnych zasobów i obszarów do rozwoju
– konkretnie określonych celów
– motywacji i odwagi wzmocnionych przez wspierającą siłę grupy życzliwych ludzi
– wymiany kontaktów i informacji
– pełnej mobilizacji do działania
To wszystko chcemy zaoferować Ci w ramach „ Wyższej Szkoły Sukcesu”, na którym poruszać będziemy wszystkie ważne dla Was obszary rozwoju osobistego oraz współczesnych narzędzi biznesowych
i marketingowych.
Lokalizacja: elegancka sala Senatu Akademii Finansów i Biznesu Vistula, 100m od stacji metra Stokłosy.
Pierwsza edycja obejmuje dwa weekendy 21-22 oraz 28-29 XI. 2015, w trakcie których:
- Spotkasz się z 14 wyjątkowymi trenerami, którzy przeprowadzą Cię przez proces odkrywania własnego POTENCJAŁU (uruchomienie pokładów kreatywności i określenia kluczowych talentów), sztuki KOMUNIKACJI (jak sprawić, by świat poznał Twoją wartość) oraz ZYSKU (jak przekuć potencjał i pomysły na pieniądze), Wejdziesz także w stan FLOW, dowiesz się co do zaoferowania ma STORYTELLING i PERSONAL BRANDING oraz DESIGN THINKING, poznasz metody radzenia sobie z trudnymi emocjami,
- poznasz i przećwiczysz w praktyce każde z narzędzi oferowanych przez trenerów. Będziesz mieć przestrzeń na refleksję i pogłębianie samoświadomości. Poszukasz własnej definicji sukcesu w wersji SMART,
- weźmiesz udział w unikalnych spotkaniach networkingowych, moderowanych w sposób dostosowany do potrzeb i wrażliwości kobiet. Dzięki tym spotkaniom nawiążesz wiele nowych kontaktów – cennych zarówno dla sfery zawodowej jak i osobistej,
- uzyskasz dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjno-rozwojowej na Facebook’u, umożliwiającej wspieranie się w rozwoju, dostęp do cennych lektur, cytatów, strefy kontaktów oraz dyskusji z wybranymi trenerami,
- otrzymasz certyfikat Wyższej Szkoły Sukcesu i wartościowe prezenty w przypadku zakupu karnetów, a także specjalne oferty udziału w studiach podyplomowych na renomowanej uczelni AFiB Vistula
- masz szansę na szereg wartościowych nagród biorąc udział w konkursie po wydarzeniu!
Idea warsztatów:
- Formuła cyklu 14 komplementarnych 2 godzinnych warsztatów prowadzonych przez doborowe grono trenerów (poznasz konkretne metody i narzędzia do pracy),
- inspirujące, interaktywne wydarzenie dla kobiet, które chcą nadać rozpędu swojej karierze i odnieść znaczący sukces zawodowy, równocześnie pozostając w równowadze w swoim życiu osobistym,
- wydarzenie skierowane zarówno do osób indywidualnych, szukających wartościowych drogowskazów na drodze rozwoju osobistego, jak i do ludzi chcących wspierać rozwój potencjału innych – do managerów, HR-owców, właścicieli firm, coachów i trenerów,
- – liczna narzędzia wzmacniające korzyści udziału w projekcie – m.in.piserające grupa dyskusyjno-rozwojowa na Facebook’u w ramach Wyższej Szkoły Sukcesu mająca wspierać Cię w rozwoju i zmianie oraz pomagać w wymianie kontaktów.
Więcej informacji na naszej stronie www.kobietyisukces.pl
Dołącz do wydarzenia na Facebook’u
www.facebook.com/events/929888333724594/